Wykład – „Jak wzmacniać szczęście swoich klientów i pracowników?”

07 Lis 2020
11:05 - 11:35

Wykład – „Jak wzmacniać szczęście swoich klientów i pracowników?”

Każdy człowiek chce być szczęśliwy. I wydaje się, że każdy dąży do szczęścia… po omacku. A przecież psychologia bada to, co decyduje o szczęśliwym życiu i o dobrostanie już od ponad pół wieku! Czas sięgnąć po tę wiedzę, aby wspierać swoich klientów, a także pracowników swojej organizacji.

Każdy człowiek chce być szczęśliwy. I wydaje się, że każdy dąży do szczęścia… po omacku. A przecież psychologia bada to, co decyduje o szczęśliwym życiu i o dobrostanie już od ponad pół wieku! Czas sięgnąć po tę wiedzę, aby wspierać swoich klientów, a także pracowników swojej organizacji.

Podczas wykładu zaprezentuję kilka ważnych odkryć psychologii pozytywnej na temat budowania dobrostanu psychicznego i poczucia szczęścia. Zaprezentuję także praktyczne wnioski płynące z tych odkryć – co one oznaczają dla coacha czy menadżera? W jaki sposób mogą oni czerpać z tej wiedzy i wzmacniać poczucie szczęścia ludzi, z którymi pracują?

W drugiej części wykładu zaprezentuję praktyczne narzędzia do wykorzystania przez coacha, trenera, czy menadżera. Narzędzia te są proste i łatwe do wykorzystania w różnych kontekstach. W wykładzie będę opierał się m.in. na Modelu Kontinuum Zdrowia Psychicznego Corey’a L. M. Keyesa, pracach Brene Brown i Teorii Auto-Determinacji.