Warsztat – User Experience w szkoleniach, czyli jak świadomie projektować aktywności warsztatowe.

31 maja 2015
13:30-17:30
SALA 1.104

Warsztat – User Experience w szkoleniach, czyli jak świadomie projektować aktywności warsztatowe.

UX to pojęcie, z którym spotykam się w swojej pracy coraz częściej. Wiele produktów i usług jest projektowanych z uwzględnieniem założeń tzw. user experience.
O co w skrócie chodzi – o satysfakcję klienta z interakcji z naszą propozycją i o jej użyteczność, zatem celem tego warsztatu będzie spojrzenie na metody, techniki, formy warsztatowe z perspektywy użytkownika (uczestnika szkolenia) i wypracowanie pomysłów na zwiększenie użyteczności oraz satysfakcji tychże uczestników ze szkoleń. Będziemy przyglądać się zarówno podstawowym rozwiązaniom, jak i generować nowe, niestandardowe (mam nadzieję ) pomysły na urozmaicenie doświadczeń uczestników w procesie uczenia się.

Będziemy pracować aktywnymi metodami warsztatowymi wykorzystując różne techniki pracy z grupą w oparciu o założenia pracy facylitacyjnej. Na warsztat zapraszam wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w procesie projektowania atrakcyjnych aktywności szkoleniowych, ale również tych, którzy na bardziej interaktywne i użyteczne szkolenia chcieli by uczęszczać.


Grupa docelowa: Studenci i inne osoby zainteresowane trenerstwem
                              Trenerzy chcący doskonalić swój warsztat