Warsztat – Świadome budowanie efektywnej relacji z klientem coachingowym w praktyce

29 maja 2016
14:30-18:30

Warsztat – Świadome budowanie efektywnej relacji z klientem coachingowym w praktyce

Warsztat będzie miał charakter nabycia i przećwiczenia praktycznych umiejętności budowania efektywnej relacji z klientem.

[wp-svg-icons icon=”info-2″ wrap=”i”]Uczestnicy poznają czym jest efekt pierwszego wrażenia i w jaki sposób działa.

Zwrócimy uwagę na takie kwestie, jak:
– adekwatny wizerunek
– spójność wewnętrzno-zewnętrzna
– autentyczność
– mowa ciała
Ćwiczenie – mowa ciała
– synchronizacja
Ćwiczenie – synchronizacja i desynchronizacja
– kontakt i prowadzenie
Ćwiczenie – kontakt i prowadzenie
– bezpieczeństwo, zaufanie
– elastyczność
Ćwiczenie – technika „pustego ekranu”
– motywacja, czyli spotkaj go na możliwie najgłębszym z poziomów logicznych
Ćwiczenie – przechodzenie miedzy poziomami

W trakcie warsztatu podzielę się też przykładami z praktyki, porozmawiamy o przykładach z doświadczenia uczestników i sposobach reagowania w sytuacjach trudnych.

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”] Głównym celem szkolenia jest – kolejno: zadbanie o to, by potencjalny klient zamienił się w klienta. Kiedy stanie się już klientem, skoncentrujemy się na tym, by uruchomić w nim otwartość na proces coachingowy i motywację do realizacji postawionych celów.


[wp-svg-icons icon=”users” wrap=”i”]Grupa docelowa: Trenerzy i coachowie choć każdy z wymienionych skorzysta z warsztatu, bo będzie w nim sporo o zasadach efektywnej komunikacji.