Warsztat – STRATEGIA ZMIANY w pracy z klientem

28 maja 2016
14:30 - 18:30

Warsztat – STRATEGIA ZMIANY w pracy z klientem

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”]Cel: w trakcie warsztatów dowiesz się i doświadczysz jak:

  • wspierać klienta w oswajaniu zmian
  • stworzyć mu przestrzeń do realizowania trwałych zmian oraz jak nauczyć go wykorzystywać zmiany dla własnego rozwoju

[wp-svg-icons icon=”info-2″ wrap=”i”]Narzędzia /techniki/metody:

  • 4 style reagowania na zmianę (obojętność, bierny opór, czynny opór, akceptacja)
  • poszczególne fazy zmiany (zaprzeczanie, opór, eksperymentowanie, zaangażowanie)
  • podróż bohatera
  • praca w metaforze
  • droga do celu wg Roberta Diltsa

[wp-svg-icons icon=”users” wrap=”i”]Grupa docelowa: Studenci i inne osoby zainteresowane coachingiem

Coachowie chcący doskonalić swój warsztat