Patroni medialni

Media, które warto poznać
15
Kwi

Media, które warto poznać

By osiągnąć cel Profectusa – propagowanie profesjonalnego coachingu, opartego na wiedzy naukowej – potrzebujemy wsparcia ze strony portali czy czasopism branżowych, rozgłośni radiowych i innych mediów, dzięki którym mamy możliwość dotarcia z informacjami o naszej konferencji do jak największej liczby odbiorców. Jak dotąd patronat nad naszą konferencją objęło aż dziewięcioro partnerów, a naszym głównym patronem medialnym został po raz kolejny portal HR Polska.

HR Polska to portal pasjonatów branży Human Resources, ludzi stosujących wiedzę opartą na dowodach i praktycznym działaniu. Działania portalu skierowane są do osób zajmujących się kształtowaniem polityki personalnej i zarządzaniem zasobami ludzkimi: menedżerów personalnych, konsultantów, specjalistów kadr i płac, trenerów, mentorów, rekruterów, coachów, asesorów.

HR Polska to jedyne tak uporządkowane miejsce, gdzie łączą się ze sobą „miękkie” kompetencje HR i „twarda” wiedza specjalistyczna. To centrum najnowszych wydarzeń HR, publikacji artykułów branżowych, recenzji książek, praktycznych narzędzi, ważnych informacji prawnych oraz prezentacji ofert pracy.

Poza tym naszymi patronami medilnymi zostały takie portale jak: AGILE, Psychologia-Społeczna.pl, Mojapsychologia.pl i HPR Group; czasopisma Benefit i Charaktery oraz rozgłośnie radiowe: Radio17 i UJOT FM.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszych partnerów – znajdziecie tam wiele interesujących treści.

Leave a Reply