Business zone – strefa dla Profesjonalistów

Stoiska są adresowane do firm, których główna działalność jest związana z coachingiem, trenerstwem, facylitacją oraz branżą HR. Firmy będą miały możliwość zaprezentowania swojej aktualnej oferty oraz nawiązania współpracy zarówno z uczestnikami Konferencji, jak i studentami oraz środowiskiem naukowym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Umożliwiamy Wystawcom promocję na najliczniejszym Wydziale Uniwersytetu. Na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej studiuje 7500 osób.

Równolegle do trwania targów będzie odbywała się Konferencja PROFECTUS, która w ubiegłym roku skupiła 250 pasjonatów coachingu, trenerstwa oraz facylitacji.

Korzyści dla firm:

  • promocja w trakcie trwania Konferencji Profectus,
  • bezpośredni kontakt z osobami z branży coachingowo – trenerskiej, wykładowcami studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego,
  • możliwość budowania atrakcyjnego wizerunku. wśród profesjonalistów (coachów, trenerów), studentów oraz środowiska akademickiego

 

Proponujemy możliwe formy zaangażowania:

 

Tytuł „Srebrnego Wystawcy”

  • stoisko (standard)
  • wizytówka firmy (logo, kontakt, opis firmy do 1 000 znaków) w newsletterze
  • wizytówka firmy (logo, kontakt,  opis firmy, strona www) na oficjalnej stronie Profectusa oraz na oficjalnym profilu na Facebook’u
  • możliwość wystawienia rollup’a podczas trwania konferencji i targów w strefie dla Złotych Wystawców
  • umieszczenie logo i wizytówki firmy w mailingu wysyłanym do studentów, coachów, trenerów, uczestników poprzednich edycji konferencji (430 osób), partnerów
  • umieszczenie materiałów promocyjnych w materiałach dystrybuowanych podczas konferencji
  • promocja firmy w Social Media przez okres 1 miesiąca

CENA STOISKA: 500 zł + 23 %VAT

 

Tytuł Złotego Wystawcy” 

  • stoisko (powiększone)
  • wizytówka firmy (logo, kontakt, opis firmy do 2 000 znaków) w newsletterze
  • wizytówka firmy (logo, kontakt,  opis firmy, strona www) na oficjalnej stronie Profectusa oraz na oficjalnym profilu na Facebook’u
  • możliwość poprowadzenia szkolenia/ warsztatów dla uczestników po konferencji
  • możliwość umieszczenia artykułu/ wywiadu newsletterze/profilu na LinkedIn i materiałach dystrybuowanych podczas konferencji
  • możliwość wystawienia rollup’a podczas trwania konferencji i targów w strefie dla Złotych Wystawców
  • umieszczenie logo i wizytówki firmy w mailingu wysyłanym do studentów, coachów, trenerów, uczestników poprzednich edycji konferencji (430 osób), partnerów
  • umieszczenie materiałów promocyjnych w materiałach dystrybuowanych podczas konferencji
  • promocja firmy w Social Media przez okres przygotowywania konferencji (8 miesięcy)

CENA STOISKA: 800 zł + 23%VAT

 

Podejmując współpracę z PROFECTUSEM, Złoty Wystawca oraz Srebrny Wystawca zobowiązuje się do wsparcia finansowego wynikającego z organizacji VI Konferencji Profectus oraz do:

  • przesłania logo firmy do celów reklamowych,
  • przygotowania materiałów informacyjno-promocyjnych,
  • zapewnienia obsługi stoiska firmowego w trakcie trwania Konferencji
Facebook
Facebook
YouTube
YouTube
LinkedIn
Instagram